iBard to innowacyjne rozwiązanie, dzięki któremu backup Twoich plików jest prosty i bezpieczny jak nigdy dotąd. Już teraz możesz zapewnić całkowite bezpieczeństwo swojej firmie, dzięki sprawdzonej usłudze, która uchroni Cię przed ryzykiem utraty danych. Automatyczna archiwizacja plików pochodzących z systemów do zarządzania firmą czy też komputerów pracowników zapewni spokój i gwarancje odzyskania danych w sytuacji awaryjnej.
Instalacja aplikacji to zaledwie kilka minut, a za pomocą kreatorów z łatwością przeprowadzisz pierwszą kopię i ustawisz harmonogram backupu. Dzięki funkcji automatycznego wykonywania kopii zapasowej nie musisz pamiętać o codziennym backupie – proces przebiega w tle, o wybranych przez Ciebie godzinach. Dodatkowo dane składowane są na bezpiecznych serwerach Comarch Data Center, co oznacza, że w sytuacji awaryjnej (kradzież komputera, powódź, wirusy), dane są zabezpieczone i możliwe do odzyskania poprzez każdy komputer podłączony do Internetu.
Jednym z największych wyróżników iBard na rynku backupu online jest zaawansowana funkcja zarządzania kontami użytkowników. Właściciel konta iBard może podzielić swoją pojemność między kilku(nastu) użytkowników, przydzielając im określoną przestrzeń dyskową oraz nadająć uprawnienia dotyczące odczytu/zapisu danych. Każdemu użytkownikowi nadawany jest osobny login i hasło do tzw. subkonta, dzięki czemu ma on możliwość samodzielnego korzystania ze wszystkich funkcji usługi. Zobacz na filmie jak łatwo możesz zarządzać kontami użytkowników.
Dzięki iBard zachowane są najwyższe standardy bezpieczeństwa. Dane szyfrowane są kluczem szyfrującym AES 256-bit, przesyłane szyfrowanym połączeniem SSL 128-bit i przechowywane w Comarch Data Center, spełniającym najwyższe normy bezpieczeństwa zgodne z międzynarodową normą ISO/IEC 27001:2005 System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Usługa sprawia że przechowywane informacje są w pełni bezpieczne, a firmy mogą lepiej wypełniać obowiązki dotyczące archiwizacji danych finansowo-księgowych. iBard to także idealne narzędzie do przechowywania faktur przesyłanych drogą elektroniczną. Czytaj więcej o bezpieczeństwie »